Запитати техпідтримку
067 548 67 01 support@antenor.ua
Ми працюємо по всій Україні

GPS-моніторинг транспорту для фармацевтичної компанії

GPS-моніторинг транспорту для фармацевтичної компанії

Будь-який керівник фармацевтичної компанії знає, що одна з найбільш складних та важливих проблем – організація й контроль роботи виїзного персоналу. Зазвичай процес контролю виїзного персоналу погано організований, а це призводить до зниження об’єму продажів та недоотримання прибутку. Робота в цьому напрямку і є тим потенціалом, розкривши який фармацевтична компанія зможе не тільки знизити ризики зловживань та пошкодження препаратів, збільшити прибуток, але й отримати ту перевагу, завдяки якій зможе бути на крок попереду своїх конкурентів.

Наша компанія успішно співпрацює з лідерами у фармацевтичній сфері. Тому хочемо поділитись досвідом про те, яким чином за допомогою GPS-моніторингу транспорту можна вирішити найгостріші проблеми.

Основні проблеми

В розрізі основної проблеми, з якою стикається фармацевтична компанія, можна виділити:

  • Низьку ефективність виїзного персоналу
    Виїзний персонал не виконують плани по візитам, у звітах вказують візити, які не виконувались. В результаті обсяги продажу не збільшуються, так як представники не проводять реальні зустрічі, не здійснюють продаж. Компанія недоотримує кошти через неефективну та недобросовісну роботу виїзного персоналу.
    Функціонал системи GPS-моніторингу автотранспорту дає можливість складати завдання та контролювати конкретного співробітника протягом робочого дня, проводити аналіз використання транспорту, часових затрат на виконання маршрутів та завдань. Диспетчер за допомогою комп’ютера або телефону може переглядати місце розташування фахівців на мапі: рух, стоянки, час приїзду та перебування у клієнта.
  • Нецільове використання транспортного засобу
    Використання авто персоналом у власних справах для фармацевтичних компаній – велика проблема. Працівники не цураються використовувати транспорт у власних потребах вночі, на вихідних, а реальний пробіг скручується. У звіти вносяться робочі візити, яких насправді не було.
    Система від компанії Антенор надає змогу відслідковувати залишок пального в літрах, контролювати дотримання маршруту, завдяки чому заощаджуються чималі кошти. Крім того, за допомогою GPS-моніторингу транспорту можна планувати перевезення та витрати на них, використовуючи дані по середнім витратам пального, кілометражу.
  • Ризики при транспортуванні
    Для фармацевтичних компаній важливо розуміти, що під час транспортування до вантажу не було доступу сторонніх осіб. Цей момент потрібно контролювати, щоб розуміти, що медичні препарати ніхто не розпаковував, не замінив, не пошкодив. Важлива також якість водіння. Неохайна та агресивна їзда підвищує ризик того, що вантаж може пошкодитись.
    Система GPS-моніторингу – це не просто відстеження маршруту транспортних засобів, а й система датчиків, які дозволяють контролювати момент відкривання та закривання дверей транспортного засобу, що мінімізує ризик несанкціонованого доступу до товару. Також функціонал системи від Антенор дозволяє здійснювати контроль режиму їзди (різкий розгін, гальмування).
  • Порушення умов перевезення
    Не завжди фармацевтичні компанії можуть контролювати дотримання працівниками умов перевезення та температурного режиму. А це дуже важливо, оскільки медичні препарати чутливі до температури та вологості, а термін придатності деяких обмежений. Неналежне ставлення до дотримання умов при транспортуванні – це прямі збитки плюс репутаційні втрати компанії. Аптеки не приймуть зіпсований товар, ліки, що втратять свої властивості, можуть стати небезпечними при виживанні.
    Для контролю температурного режиму у фургон встановлюються спеціальні датчики, які вимірюють температуру та надсилають дані відповідальній особі у режимі реального часу.

Отже, як бачимо, система GPS-моніторингу транспорту вирішує найбільш актуальні проблеми фармацевтичних компаній. Він значно підвищує рівень контролю та ефективність управління. Практика використання такої системи на провідних підприємствах України довела, що таке рішення дозволяє максимально використовувати внутрішні резерви компанії та зменшувати ризики зловживань, фінансових та репутаційних втрат.

Більш детальну інформацію можна отримати за номером:

+380 67 251 78 87

Замовити зворотній дзвінок

Поділіться думкою про нашу роботу або задайте нам будь-яке питання, який вас цікавить у полі коментар

Зворотній зв'язок
Залишаючи заявку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних в соответствиис "Політикою конфедіциальності"
дізнатись ціну

Залиште свої дані для швидкого зв'язку

Залишаючи заявку, Ви даєте згоду на обробку персональних даних в соответствиис "Політикою конфедіциальності"
Замовити

отримати комерційну пропозицію