back

Де гроші? Як логістичній компанії підвищити контроль та перестати втрачати гроші

03.06.2021 Контроль топлива

Чи не працює Wialon?

Виклик прийнятий!

Рік тому до нас звернувся клієнт (логістична компанія «БЕЛ-ТРАНС»), дещо розчарований роботою системи моніторингу транспорту. На той момент він співпрацював з двома підрядниками, нашими конкурентами. За словами клієнта обладнання погано працювало, було неадаптивним, часто виходило з ладу, а підрядники обробляли замовлення більше тижня!

Наша компанія працює з системами Wialon ось уже більше 6 років! І звичайно – це найкраще рішення для наших клієнтів, які займаються перевезеннями! А значить – проблема захована глибше. Ми прийняли цей виклик та вирішили розібратися з першоджерелами проблем.

Як виявилося, причиною частих поломок та несподіваних помилок в роботі системи супутникового моніторингу було обладнання невисокої якості, його неправильне налаштування. КОМБО! Датчики некоректно зчитували та передавали дані в систему, часто виходили з ладу. Більш того, при зверненні в службу сервісу клієнт змушений був чекати від кількох тижнів, до місяця на надання сервісних робіт. Горе-підрядники могли навіть не виїхати на дзвінок.

Ми взяли на себе відповідальність розібратися та допомогти клієнтові заощадити гроші на сервісі! Вивчивши всі болі клієнта, наша команда перетворила їх в свої головні завдання.

Довіру потрібно заслужити

Перш ніж почати роботу, ми пройшли цілий ряд перевірок. Керівник компанії до останнього сумнівався, що співпраця з нами повністю виключить можливість помилок та недоробок, з якими йому довелося зіткнутися раніше.

«Я весь час чекав оману. До останнього не вірив, що обслуговування може бути на такому високому рівні! » – пізніше сказав кризис-менеджер компанії« БЕЛ-ТРАНС », оцінюючи якість наших послуг.

Ми уклали договір, де зафіксували всі важливі для клієнта моменти. Наприклад, вказали, що надання наших послуг по  ВСІЙ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ здійснюється протягом 24 годин після надходження запиту, та приступили до роботи.

Як ми виправляли ситуацію?

Насамперед ми діагностували 70 одиниць великої техніки. Для виконання цього завдання, вже на наступний день після підписання договору, двоє монтажників вирушили до Миколаєва. Кілька тижнів наші фахівці жили в ритмі підприємства «БЕЛ-ТРАНС», якісно виконуючи основні роботи. Вони провели повну перевірку кожної машини на працездатність систем GPS-моніторингу, замінили непрацюючі елементи та сім-карти. Опломбували всі з’єднують вузли.

Результати цієї роботи ми зафіксовані фотозвітом кожного об’єкта, провели наочну демонстрацію станів «до» та «після».

Після цього до бою приступив наш відділ техобслуговування й сервісу, коректно налаштувавши обладнання GPS-контролю в системі Wialon.

Уже на цьому етапі нам вдалося приємно здивувати керівництво компанії. За словами кризового менеджера «БЕЛ-ТРАНС», оперативність наших фахівців справила дуже приємне враження: починаючи від роботи монтажників, закінчуючи швидкістю реакції техпідтримки.

Також ми встановили якісні європейські трекери на причепи для їх відстеження. Тепер автопарк замовника повністю укомплектований та контрольований в режимі онлайн.

Час – це кошти

Раніше клієнту доводилося чекати відповіді від техпідтримки на свої запити кілька днів, а іноді й тижнів.

Ми ж розуміємо наскільки оперативність обробки запитів важлива для компаній, які займаються транспортуванням нафти, тому зробили акент на посилення відділів сервісу та підтримки в своїй компанії.

Оператори нашої техпідтримки відповідають в режимі онлайн 24 години на добу, 7 днів на тиждень, а сервісні роботи проводяться від декількох годин до одного дня – залежить від складності завдання.

Вийшло!

Ми розібралися в істинній проблемі клієнта та успішно виконали всі поставлені завдання:

  • Прискорили час відповіді техпідтримки для клієнта, в порівнянні з іншими нашими конкурентами, так як ми завжди швидко реагуємо на запити.
  • Скоротили час надання сервісних послуг до 24 годин.
  • Перенастроїли обладнання – тепер воно працює стабільно, коректно.
  • Встановили трекери на причепи. Тепер їх місце розташування теж можна відстежувати в режимі онлайн за допомогою супутникового моніторингу транспорту.

Допомогли заощадити гроші «БЕЛ-ТРАНС», оскільки зробили якісне перенастроювання старого обладнання, позбавивши від необхідності повністю міняти систему, а також істотно зменшили витрати на сервісні роботи, тому що коректно налаштували систему.

Секрет успіху

Працюючи в звичному нам режимі з фірмовим відповідальним підходом до процесу, ми справили на клієнта позитивне враження. Такий підхід для нас – звичайна практика, але для клієнтів – основа стабільного та точного моніторингу, що допомагає їм налагодити більш якісну роботу техніки та заощадити.

Тепер співробітники «БЕЛ-ТРАНС» мають можливість моніторити в режимі онлайн не тільки місце розташування тягачів і фур, але й причепів. Розумні датчики передають інформацію про рух моментально. Якщо ж причіп нерухомий – дані про локацію будуть надходити раз на добу автоматично.

Ми щиро цінуємо наших клієнтів та пишаємося, що змогли здивувати «БЕЛ-ТРАНС» – компанію, яка встигла попрацювати з іншими підприємствами, отримавши спочатку не найкращий досвід. Таких клієнтів у нас більше 30%. Ми раді виправити ситуацію, довівши, що GPS-моніторинг може бути точним, працювати без збоїв та помилок, а обслуговування – оперативним, з максимальною відповідальністю, включеністю й розумінням запитів.

Офіційний відгук від компанії «БЄЛ-ТРАНС»

Замовити якісний аудит або установку системи від компанії Antenor:
067 712 84 59