
Датчик рівня палива EPSILON ES (ДРП)
ДРП EPSILON ES – це датчик ємнісного типу, призначений для контролю рівня палива у паливних баках , цистернах, паливних сховищах.
- Опис
- Характеристики
Датчик може використовуватися в складі систем контролю за витратою палива і систем супутникового GPS – моніторингу транспорту різних виробників.
Основні переваги EPSILON ES:
– Модульне виконання. Дозволяє проводити діагностику і заміну окремих частин датчика;
– Висока точність вимірювання рівня палива (наведена похибка не більше ±1%);
– Різьбове з’єднання фланця і зонда. Дозволяє обслуговувати датчик без перевстановлення фланця, свердління нових отворів або порушення герметичності при закручуванні в ті ж отвори як в традиційних датчиках;
– Компактні розміри. Дозволяють установку навіть у важкодоступних місцях;
– Антивандальний корпус. Важливі елементи датчику зроблені з міцного металевого сплаву, що захищає від фізичного впливу та електромагнітних перешкод;
– Струна в якості центрального електрода. Виключає забруднення ізоляторів всередині зонда в традиційних датчиках;
– Вибухозахищене виконання. Сертифікати з вибухозахисту (1 ExsiaIICT6 X);
– Наявність євросертифікату (РЄ).
Вимірювання рівня палива здійснюється вимірювальною голівкою спільно з зондом, зануреним у паливо. Зонд датчика при зануренні в паливо виконує функцію змінного конденсатора, ємність якого лінійно залежить від рівня його заповнення паливом. У вимірювальній голівці датчика знаходяться перетворювач рівня, цифрова схема обробки сигналу, пристрій обміну даними, стабілізатор живлення і схема, яка забезпечує необхідний захист вхідних і вихідних ланцюгів. З’єднання із зовнішніми пристроями забезпечується через інтерфейсний кабель. Вимірювач ємності виконує перетворення поточної ємності зонда в цифровий код. Перетворення є лінійною функцією зі змінними параметрами. Цифрова схема обробки даних виконує управління вимірювачем ємності (діапазонність, зміщення нуля і т. п.), фільтрацію і масштабування отриманих даних. Пристрій обміну даними забезпечує можливість обміну даними з контролюючим пристроєм, збереження/завантаження калібрувальних і конфігураційних даних датчика, дистанційного оновлення вбудованого ПЗ по послідовному інтерфейсу. Вимірювальна голівка приєднується до зонду за допомогою різьбового з’єднання. Герметичність посадки вимірювальної голівки забезпечується ущільнювальним кільцем, розташованим в торцевій проточці, а захист кабелю – гнучким металорукавом.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Напруга живлення, робочий діапазон В | 9 – 36 |
Струм споживання (мА) | не більше 15 |
Інтерфейс взаємодії із зовнішніми пристроями | аналоговий |
Вихідний сигнал | 12 біт – рівень палива, 8 біт – температура |
Граничний діапазон робочої температури, °С | °С: – 40 … + 75 |
Діапазон вимірювання температури, °С | мінус 55 до +80 |
Похибка вимірювання температури, °С | трохи більше ±1% |
Ступінь захисту корпусу від проникнення пилу та вологи | IP68 |
Модульна конструкція.
У разі виведення з ладу вимірювальної головки немає необхідності повторної тарування паливного бака. Вимірювальна головка та (або) вимірювальний зонд легко та швидко монтуються та демонтуються;
Залиште свої дані для швидкого зв'язку